Kan man skabe en dårlig serviceoplevelse på 10 sekunder?
Blogindlæg fra Dialog+
-
-
12/04/2023 - Brian VangDe 7 servicevarianterRead MoreDu kan levere service på mange måder - find og anvend den rette servicevariant. -
-
-
23/09/2022 - Brian VangMultitasking i kundeserviceRead MoreForstå konsekvenserne af at udføre flere opgaver samtidig. -
01/09/2022 - Brian VangForstå dine kunder og få højere kundetilfredshedRead MoreForstå hvordan du viser forståelse. -
22/08/2022 - Brian VangTillid styrker din salgsindsatsRead MoreVil du købe af et menneske du ikke har tillid til? – nej vel. -
-
19/04/2022 - Brian VangKan positiv psykologi bidrage til bedre kundeservice?Read MoreDit sprog påvirker kundens humør -
11/04/2022 - Brian VangLæg øret til kundedialogenRead MoreOptagede samtaler rummer en guldgrube af læringspotentiale -
-
06/04/2022 - Brian VangService Recovery paradoksetRead MoreUdnyt servicefejl til at styrke kunderelationen -
06/04/2022 - Brian VangLad være med at mistænkeliggøre kundenRead MoreVend klager og servicefejl til en positiv oplevelse for kunden!