Instruktøruddannelse

Uddannelse af interne trænere i kundeservice

Medlyt som redskab til kompetenceudvikling, giver fantastiske indsigter og resultater, til stor gavn for din virksomhed og dine medarbejdere. Med et effektivt setup for medarbejdertræning, bliver de kundevendte medarbejderes kommunikative kompetencer bliver styrket markant. Dialog+ hjælper jer med at uddanne interne instruktører, så I selv fremadrettet kan varetage træning og udvikling af jeres egne medarbejdere.

Uddannelsen henvender sig til interne trænere og ledere, som ønsker at anvende medlyt til at udvikle kommunikative kompetencer, og forbedre serviceniveauet for kunderne. Metoden danner samtidig grundlag for at effektivisere og optimere, på såvel kundernes serviceoplevelse, som på de interne processer og arbejdsrutiner.

Instruktøruddannelsen gennemføres som kombination af teori og praktisk træning. Den gennemføres over 2 dage, hvor den første dag er en indføring i teori og metoder. Den efterfølgende dag bliver alle teknikker og metoder afprøvet i praksis, for at opøve de praktiske kompetencer i medlyt og feedback.

Indhold på instruktøruddannelsen er:

  • Grundlæggende principper for kompetenceudvikling
  • Positive rammer for træningskultur
  • Udarbejdelse af trænings- og evalueringsramme
  • God og konstruktiv dialogisk feedback
  • Medlyt proces og planlægning
  • Hands on praksis hvor alle teknikker og metoder afprøves
  • Vi anvender vores træningsplatform performerWIZ i kurset, men har I allerede et lignende træningstool, så tilpasser vi gerne kursusrammen til den.

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!

hCaptcha