Feedback fra vores kunder

NRGi

'I NRGi har vi brugt Dialog+ og Brian til at få opbygget en god dialogstruktur i samtalerne med vores kunder. En god og enkel model, som giver den enkelte medarbejder stor frihed til at personalisere sine samtaler, i en god struktur - til gavn og glæde for den enkelte kunde.

Vi har også brugt Brian til, at få skabt en god værktøjskasse til salg og værdiskabelse, som er kendetegnet ved enkle og meget brugbare værktøjer.

Vi sætter stor pris på Brians tilgang til det at arbejde med kunder. Han taler i et sprog som er let forståelig, med helt jordnære og meget forretningsrelevante eksempler, som er tilpasset lige nøjagtig vores virksomhed'.

Lene Krakau Larsen, Privatdirektør
Mette Bloch Smedegaard, Salgsleder

Næstved Kommune

'I 2020 etablerede Næstved Kommune et nyt Kontaktcenter, som skulle fungere som én telefonisk indgang for hele kommunen. I den forbindelse har vi gjort godt brug af Dialog+ med stor succes. Målet var at styrke, forbedre og udvikle vores kommunikative kompetencer, og optimere dialogen med vores borgere.

Vi møder nu borgerne endnu mere med fokus på dialogen og samspillet omkring borgerens situation.Vi har haft stort udbytte af samarbejdet med Dialog+, og arbejder målrettet på månedsbasis med de redskaber og værktøjer, vi har fået med i rygsækken.

Brian er altid velforberedt til kurserne, og interesserer sig professionelt i vores arbejdsplads - dette gør kun kurserne endnu mere skarpe og designet til lige netop os. En varm anbefaling herfra'. 


Simone Sunding - Serviceformidler
Julie Ertmann Busborg, Afdelingsleder

Skebelondesign

'Brian havde forstået vores behov til fulde - og det kunne mærkes. Der blev givet konkrete, brugbare dialogværktøjer, og en hel masse relevante pointer i forhold til kundefokus.

Derudover en behagelig, nede-på-jorden og engageret oplægsholder'. 

Thanya Bryndum Hoff-Lund, HR Manager & Executive Assistant

Odense Kommune

'Odense Kommune har i opbygningen af et kontaktcenter, der skal virke som én telefonisk indgang til hele Odense Kommune, brugt Dialog+ med stor succes.

Det Brian Vang kan, er at gøre udvikling af kommunikative kompetencer til noget meget konkret og handlingsorienteret. Han har bibragt en fælles værktøjskasse og et fælles ståsted til at udvikle servicemål og performancekrav op omkring. Medarbejderne har sågar spurgt 'kommer Brian Vang ikke snart igen?' På 'bundlinien' har vi fået større borgertilfredshed og øget trivsel i afdelingen'. 

Steffen Holbech, Borgerservicechef

Det Kongelige Teater

'Det Kongelige Teater har været meget glade for samarbejdet med Brian Vang og Dialog+. Brian Vang har i forbindelse med effektivisering og professionalisering af vores kundekontaktpunkter, hjulpet os med at udnytte vores data og dermed blive helt skarpe på, hvor indsatsen skulle være.

Vi har været på en spændende rejse med Dialog+, både i forhold til at klarlægge indsatsområder, men også i eksekvering via workshops og involvering af medarbejdere. Dialog+ er en professionel og analytisk stærk sparringspartner, som fokuserer på at skabe værdi'. 

Dorte Kryger, marketingchef

Øresundsbroen

'Dialog+ har med salgs- og kommunikationstræning bidraget målbart til øget salg og bedre kundedialoger på Øresundbroen. Medarbejderne har igennem inspirerende kurser fået nogle meget konkrete og brugbare redskaber, som de dagligt anvender i de telefoniske henvendelser fra vores kunder.

Forløbet med Dialog+ har været yderst professionelt, og Brian Vang har styret os sikkert igennem hele processen. Brian Vang har udover den konkrete opgave, bidraget med rådgivning, anbefalinger og praktiske råd til det fremadrettede arbejde med vores kundedialoger og intern optimering'. 

Iben Sparsø, Kundecenterchef

Brunata

'Dialog+ har lavet kommunikationstræning for alle vore kundevendte medarbejdere, samt et særligt forløb for medarbejdere, som skal træne og give feedback til andre medarbejdere i kommunikation.

Vi er meget tilfredse med samarbejdet, og vi har fået stort udbytte af kurserne. Det kendetegner Brian Vang, at han forbereder sig meget grundigt, og at han har en virkelig god evne til at forstå vores virksomhed og udfordringer, og dermed tilrettelægge kurser der præcist rammer vores behov'.

Lenette Skamris, afdelingschef

Naturgas Fyn

'Hos Naturgas Fyn har vi opbygget et af landets bedste kontaktcentre. Vi har arbejdet tæt sammen med Dialog+ for at blive super skarpe på vores kommunikation. Det har været af afgørende betydning, at vi har kunnet arbejde med kommunikation på en struktureret og dynamisk måde, hvor der er en positiv tilgang til læring og feedback. 

Dialog+ er meget professionelle, og kender udfordringerne i et kontaktcenter. Det har resulteret i højere effektivitet, stor medarbejdertilfredshed og høj kundetilfredshed. Vi har desuden fået gode værktøjer til vores målstyring'. 

Helle Winberg, afdelingschef

Skabelondesign

'Vi havde i Skabelondesign et ønske om at forbedre vores daglige dialoger med vores kunder, både i telefonen og i e-mails. Dialog+ har givet os rigtig fin inspiration til optimering af kundedialogen, og ikke mindst indsigt i de meget vigtige årsager, til at skabe positive serviceoplevelser.

Vores medarbejdere har i forlængelse af den afholdte workshop med Dialog+, fået nogle praktiske redskaber at arbejde med samt et fælles sprog omkring kundedialog. Det giver os et godt udgangspunkt i vores fremadrettede arbejde med at sikre fortsat gode kundeoplevelser. 

Morten Hald Mortensen, produktionschef

Odense Kommune

'Virksom Dialog i Odense Kommune, har etableret èn indgang for borgeren til Ældre og Handicapforvaltningen, hvor mødet med borgeren er i fokus. Vi arbejder bevidst med, og uddanner vores medarbejdere i kommunikation og i mødet med borgeren. I den forbindelse har vi samarbejdet med Dialog +.

Vi har haft et stort udbytte af samarbejdet med Dialog+, og arbejder kontinuerligt med de redskaber og værktøjer vi har fået med os fra Dialog+'. 

Kenneth Wiberg, leder

Kunder hos Dialog+

Virksomheder

Ørsted Hofor Lyngsoe Systems IT-Relation
Novozymes Krifa GLS if forsikring
Øresundsbroen Scor.dk djøf
BroBizz Scor.dk Topdanmark
Wavin eniig KEA, københavns erhvervsakademi NRGi
Wuxus Unifeeder
Yousee Værdipapircentralen EBAS Alinea Egmont
Gyldendal Bogklub Dyrenes Beskyttelse Euro-Center coop bank
AMC Banking DAO Transport BO-Vest Global Connect
Movia

Kommuner & offentlige institutioner

Ishøj Kommune Borgerservice Innovationsfonden Beskæftigelsesministeriet
Odense Kommune Faaborg-Midtfyn Kommune Rudersdal Kommune
Thisted Kommune Innovationsfonden Statens-IT Struer Kommune
Roskilde Kommune Københavns Universitet Arbejdstilsynet Region Sjælland
Næstved Kommune Høje-Taastrup kommune Køge Kommune Jammerbugt Kommune
Københavns Kommune