KOMMUNER & OFFENTLIGE INSTITUTIONER

Kundeudtalelser

I NRGi har vi brugt Dialog+ og Brian Vang til at få opbygget en god dialogstruktur i samtalerne med vores kunder. En god og enkel model, som giver den enkelte medarbejder stor frihed til at personalisere sine samtaler, i en god struktur - til gavn og glæde for den enkelte kunde.

Vi har brugt Brian til, at få skabt en god værktøjskasse til salg og værdiskabelse, som er kendetegnet ved enkle og brugbare værktøjer.

Vi sætter stor pris på Brians tilgang til det at arbejde med kunder. Han taler i et sprog som er let forståeligt, med helt jordnære og meget forretnings-relevante eksempler, som er tilpasset lige nøjagtig vores virksomhed.

Lene Krakau Larsen - Privatdirektør

Mette Bloch Smedegaard - Salgsleder

I 2020 etablerede Næstved Kommune et nyt Kontaktcenter, som skulle fungere som én telefonisk indgang for hele kommunen. I den forbindelse har vi gjort godt brug af Dialog+ med stor succes. Målet var at styrke, forbedre og udvikle vores kommunikative kompetencer, og optimere dialogen med borgere.

Vi møder nu borgerne endnu mere med fokus på dialogen og samspillet omkring borgerens situation. Vi har haft stort udbytte af samarbejdet med Dialog+, og arbejder målrettet på månedsbasis med de redskaber og værktøjer, vi har fået med i rygsækken.

Brian er altid velforberedt til kurserne, og interesserer sig professionelt i vores arbejdsplads - dette gør kurserne endnu mere skarpe og designet til lige netop os. En varm anbefaling herfra!

Simone Sunding - Serviceformidler

Julie Ertmann Busborg - Afdelingsleder

Odense Kommune har i opbygningen af et kontaktcenter, der skal virke som én telefonisk indgang til hele Odense kommune, brugt Dialog+ med stor succes.

Dét Brian Vang kan, er at gøre udvikling af kommunikative kompetencer til noget meget konkret og handlingsorienteret. Han har bibragt en fælles værktøjskasse og et fælles ståsted til at udvikle servicemål og performancekrav op omkring.

Medarbejderne har sågar spurgt, 'kommer Brian Vang ikke snart igen?'.

På 'bundlinjen' har vi fået større borgertilfredshed, og øget trivsel i afdelingen.

Steffen Holbech - Borgerservicechef

Brian havde forstået vores (Skabelondesign) behov til fulde - og det kunne mærkes. Der blev givet konkrete, brugbare dialogværktøjer, og en hel masse relevante pointer i forhold til kundefokus.

Derudover en behagelig, nede-på-jorden og engageret oplægsholder. 

Thanya Bryndum Hoff-Lund, HR Manager & Executive Assistant

Thanya Bryndum Hoff-Lund - Management & Executive Assistant

Det Kongelige Teater har været meget glade for samarbejdet med Brian Vang og Dialog+. Brian Vang har i forbindelse med effektivisering og professionalisering af vores kundekontaktpunkter, hjulpet os med at udnytte vores data og dermed blive helt skarpe på, hvor indsatsen skulle være.

Vi har været på en spændende rejse med Dialog+, både i forhold til at klarlægge indsatsområder, men også i eksekvering via workshops og involvering af medarbejdere. Dialog+ er en professionel og analytisk stærk sparringspartner, som fokuserer på at skabe værdi. 

Dorte Kryger - Marketingchef

Dialog+ har med salgs- og kommunikationstræning bidraget målbart til øget salg og bedre kundedialoger i Øresundbroens kundecenter. Medarbejderne har igennem inspirerende kurser fået nogle meget konkrete og brugbare redskaber, som de dagligt anvender i de telefoniske henvendelser fra vores kunder.

Forløbet med Dialog+ har været yderst professionelt, og Brian Vang har styret os sikkert igennem hele processen. Brian Vang har udover den konkrete opgave, bidraget med rådgivning, anbefalinger og praktiske råd til det fremadrettede arbejde med vores kundedialoger og intern optimering'. 

Iben Sparsø - Kundecenterchef

Dialog+ har lavet kommunikations-træning for alle vore kundevendte medarbejdere hos Brunata, samt et særligt forløb for medarbejdere, som skal træne og give feedback til andre medarbejdere i kommunikation.

Vi er meget tilfredse med samarbejdet, og vi har fået stort udbytte af kurserne. Det kendetegner Brian Vang, at han forbereder sig meget grundigt, og at han har en virkelig god evne til at forstå vores virksomhed og udfordringer, og dermed tilrettelægge kurser der præcist rammer vores behov.

Lenette Skamris - Afdelingschef

Hos Naturgas Fyn har vi opbygget et af landets bedste kontaktcentre. Vi har arbejdet tæt sammen med Dialog+ for at blive super skarpe på vores kommunikation. Det har været af afgørende betydning, at vi har kunnet arbejde med kommunikation på en struktureret og dynamisk måde, hvor der er en positiv tilgang til læring og feedback. 

Dialog+ er meget professionelle, og kender udfordringerne i et kontakt-center. Det har resulteret i højere effektivitet, stor medarbejder-tilfredshed og høj kundetilfredshed. Vi har desuden fået gode værktøjer til vores målstyring. 

Helle Winberg - Afdelingschef

Virksom Dialog i Odense Kommune, har etableret èn indgang for borgeren til Ældre og Handicapforvaltningen, hvor mødet med borgeren er i fokus. Vi arbejder bevidst med, og uddanner vores medarbejdere i kommunikation og i mødet med borgeren. I den forbindelse har vi samarbejdet med Dialog +.

Vi har haft et stort udbytte af samarbejdet med Dialog+, og arbejder kontinuerligt med de redskaber og værktøjer vi har fået med os fra Dialog+. 

Kenneth Wiberg - Leder

I Euro-Center har vi haft stor glæde af Dialog+ i forbindelse med træning af vores dansktalende medarbejdere på et af vores udenlandske kontorer.

Fokus var på øget kundetilfredshed og styring af samtaler. Vi kan konstatere at opgaven lykkedes til vores tilfredshed. Men det er muligvis endnu vigtigere at understrege at træningen gjorde en meget stor forskel for vores team, som samtidig med træningen indså vigtigheden af en kollektiv indsats og vigtigheden af intern feedback.

Både vores kunder og vores kollegaer mærkede en positiv effekt af træningen. Skulle det blive nødvendigt vil vi meget gerne benyte os af Brian og Dialog+ en anden gang.

Anders Lindgaard - Head of Legal

Vi havde i Skabelondesign et ønske om at forbedre vores daglige dialoger med vores kunder, både i telefonen og i e-mails. Dialog+ har givet os rigtig fin inspiration til optimering af kundedialogen, og ikke mindst indsigt i de meget vigtige årsager, til at skabe positive serviceoplevelser.

Vores medarbejdere har i forlængelse af den afholdte workshop med Dialog+, fået nogle praktiske redskaber at arbejde med samt et fælles sprog omkring kundedialog. Det giver os et godt udgangspunkt i vores fremadrettede arbejde med at sikre fortsat gode kundeoplevelser. 

Morten Hald Mortensen - Produktionschef