Foredrag
Et indlæg på jeres morgenmøde, fyraftensmøde, seminar, netværksmøde eller kundearrangement, bliver tilpasset jeres behov. Vi kan tale fra 20 minutter til flere dage, så I fastsætter rammen.
Har I brug for ny inspiration til bedre kundeservice?
Få f.eks. svar på disse spørgsmål:
- Hvad er 'den gode serviceoplevelse'?
- Hvad er god kommunikation med kunderne?
- Hvad forventer kunderne når de kontakter jer?
- Hvad er konsekvenserne af en utilfreds, tilfreds og en loyal kunde?
- Hvad er kundefokus, og hvordan sætter I kunden i centrum?
- Hvad er servicedesign og touchpoints?
- Hvordan skaber I en god servicekultur?
- Hvordan træner i jeres 'servicemuskel'?
Vi tilpasser gerne indholdet til jeres behov og målgruppe, og vi kan også tage udgangspunkt i konkrete udfordringer for jeres virksomhed og kundeservice.
Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!