Foredrag

Foredrag

Vi er klar til at holde oplæg om service i din virksomhed. Det kan være til et internt møde, seminar, workshop, konference, netværksmøde eller kundearrangement. Tidsrammen for oplæg er fra 30 minutter til hele dagen, så I fastsætter rammen.

Har I brug for ny inspiration til bedre kundeservice?

  • Hvad er 'den gode serviceoplevelse'?
  • Hvad er god kundedialog?
  • Hvad forventer kunderne af jer?
  • Hvad er konsekvenserne af en dårlig, neutral og en god kundeoplevelse?
  • Hvad er servicedesign og touchpoints?
  • Sådan skaber I kundefokus!
  • Sådan skaber I en god servicekultur!
  • Sådan træner i jeres 'servicemuskel'!

 

Vi tilpasser gerne indholdet til jeres behov og målgruppe, og vi kan også tage udgangspunkt i konkrete udfordringer for jeres virksomhed og kundeservice.

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!

hCaptcha