Foredrag

Foredrag

Et indlæg på jeres morgenmøde, fyraftensmøde, seminar, netværksmøde eller kundearrangement, bliver tilpasset jeres behov. Vi kan tale fra 20 minutter til flere dage, så I fastsætter rammen.

Har I brug for ny inspiration til bedre kundeservice?

Få f.eks. svar på disse spørgsmål:

  • Hvad er 'den gode serviceoplevelse'?
  • Hvad er god kommunikation med kunderne?
  • Hvad forventer kunderne når de kontakter jer?
  • Hvad er konsekvenserne af en utilfreds, tilfreds og en loyal kunde?
  • Hvad er kundefokus, og hvordan sætter I kunden i centrum?
  • Hvad er servicedesign og touchpoints?
  • Hvordan skaber I en god servicekultur?
  • Hvordan træner i jeres 'servicemuskel'?

 

Vi tilpasser gerne indholdet til jeres behov og målgruppe, og vi kan også tage udgangspunkt i konkrete udfordringer for jeres virksomhed og kundeservice.

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!

hCaptcha