Virtuelle kurser i
telefonisk service

Virtuelle kurser i telefonisk service

Kundeservice, borgerservice eller IT-support

Har I travlt i hverdagen, og har I svært ved at samle jer på samme lokation til kursusaktiviteter?

Dialog+ tilbyder virtuelle kommunikationskurser i telefonisk service. Det betyder, at jeres medarbejdere kan deltage på kurset fra f.eks. hjemmearbejdspladsen, kontoret, hotellet, eller hvor det passer jer bedst. Det kræver kun en computer og en internetforbindelse.

Det virtuelle kursus er målrettet medarbejdere med kontakt til kunder, borgere eller IT-brugere. 

Kurset afvikles over 2 dage med 5 timer pr. kursusdag, og indeholder disse teamer:

  • Effektiv spørgeteknik og afklaring af henvendelsesårsager
  • Effektiv samtalestyring i kundedialogen
  • Præcis kommunikation som forhindrer misforståelser
  • Samtaleteknikker som styrker serviceoplevelsen positivt
  • Dialog med forskellige profiltyper i telefonen
  • Effektiv håndtering af utilfredse kunder, borgere eller brugere

Kurset er en kombination af teori og praktiske øvelser. I kan derfor forvente at blive udfordret både alene, i det virtuelle plenum, og i mindre virtuelle grupper. Hvis I har specifikke behov og udfordringer, kan indholdet tilpasses til jeres virksomhed.

Deltagerantallet kan være fra 2-50 medarbejdere, men vi anbefaler holdstørrelser på 8-12 deltagere, for at sikre involvering og gode mulighed for dialog.

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!

Jeg giver tilladelse til at Dialog+ må kontakte mig.