Kundeservice & kropssprog

Kundeservice & kropssprog

Det fysiske møde med kunden

At stå ansigt til ansigt med kunden, stiller store krav til medarbejdernes kommunikative formåen. De skal både være bevidste om det de siger, og samtidig om de signaler de sender med deres kropssprog. 

De medarbejdere som har direkte kontakt med kunden, ansigt til ansigt, er f.eks. håndværkere, chauffører, kørende teknikere, onsite-supportere og ansatte i detailbranchen.

Ved indsigt i kropssproget betydning for kommunikation og god service, opnår dine medarbejdere langt bedre forudsætninger for at skabe positive serviceoplevelser i mødet med kunden.

Et åbent og imødekommende kropssprog, er grundlæggende forudsætninger for god service i den direkte ansigt til ansigt kundekontakt.

Indhold i kurset om 'Kundeservice & kropssprog':

  • Introduktion til kropsprog og kropssproget betydning for serviceoplevelsen
  • Introduktion til konkrete kropssprogsteknikker, og praktisk øvelse af teknikkerne
  • Design af Blueprints til optimering af kundekontakt i egen virksomhed
  • Styrkelse af samspillet mellem kundedialog og kropssprog

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!

Jeg giver tilladelse til at Dialog+ må kontakte mig.
hCaptcha