Dialog+ har massiv erfaring med analyse af kundekontakt i telefon, e-mail og i personlige henvendelser. Vi har gennemført analyser, kurser og individuel praktisk kommunikationstræning i en lang række virksomheder, kommuner og offentlige institutioner i Danmark.
Vi har lyttet til tusindvis af kundedialoger, og har stor erfaring i at spotte de positive og mindre positive elementer i kundekontakten. Med afsæt i denne viden gennemfører Dialog+ målrettede og virksomhedstilpassede kursus- og træningsforløb.
Dialog+ anerkender den praktisk dimension i læring, og arbejder målrettet på at skabe både teoretisk og praktisk kompetence for alle kursusdeltagere.
Vi arbejder udfra indsigt i Best Practice og tendenser for branchen, og en værdimæssig overbevisning om DNA'en for den gode serviceoplevelse.
Dialog+'s målsætning i udførelsen af alle opgaver er: 'Forståelige, effektfulde og praktisk anvendelige løsninger'.
BRIAN VANG
Dialog+ er ejet og stiftet af Brian Vang i 2012. Han er uddannet Cand. Mag. i filosofi og psykologi, og har arbejdet med kundeservice som leder og rådgiver i flere årtier. Han har gennemført talrige analyser, rådgivning og kommunikationsuddannelser for virksomheder og offentlige institutioner, for at bidrage til bedre serviceoplevelser.
Ring: +45 6130 7817
E-mail: Vang@dialogplus.dk
ANITA OLSEN
Uddannet erhvervsdiplomleder, og har i 20 år arbejdet med udvikling og undervising i målrettede kurser og efteruddannelse i offentlige og private virksomheder og organisationer. Har desuden gennemført overbygning i konflikthåndtering, er certificeret Master Coach, samt certificeret i DiSC Discover og Extended DiSC (team analyse og person analyse).
Ring: +45 4027 3656
E-mail: Olsen@dialogplus.dk
Dialog+ stiller høje krav til kvaliteten af løsninger, og har derfor etableret samarbejde med en række samarbejdspartnere med særlige spidskompetencer. Vi samarbejder i udvikling og leverance af ydelser med følgende virksomheder:
Absolut Kommunikation
eXpand
Peopleteam
Center for mindfulness og meditation