Service er også et håndværk
Foredrag og workshops
Når dine håndværkere eller teknikere besøger kunder i kundernes private hjem, så er de repræsentanter for din virksomhed. Det er derfor vigtigt, at alle medarbejdere er bevidste om, at de ikke kun yder en håndværksmæssig service, men at kunden også får en god serviceoplevelse.
Kundens oplevelse af service starter allerede ved første kontakt til din virksomhed, og den fortsætter i det øjeblik, at kunden åbner døren og tager imod dig eller dine kollegaer. Det er derfor helt afgørende, at dine medarbejdere er dygtige til at kommunikere - både verbalt og med deres kropssprog.
Dialog+ tilbyder jer målrettede forløb som favner jeres behov, både i forhold til målsætninger, virksomhedsstørrelse og medarbejdergruppe.
Vi kan sammen fastsætte indhold og rammer for aktiviteter i jeres virksomhed, eller I kan vælge en af følgende læringspakker:
Viden og inspiration
Varighed: 2-4 timer
INDHOLD
UDBYTTE
Workshops
Varighed: 1-2 dage
INDHOLD
UDBYTTE
Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!