Servicekursus for håndværkere
og kørende teknikere

Service er også et håndværk

Foredrag og workshops

Når dine håndværkere eller teknikere besøger kunder i kundernes private hjem, så er de repræsentanter for din virksomhed. Det er derfor vigtigt, at alle medarbejdere er bevidste om, at de ikke kun yder en håndværksmæssig service, men at kunden også får en god serviceoplevelse.

Kundens oplevelse af service starter allerede ved første kontakt til din virksomhed, og den fortsætter i det øjeblik, at kunden åbner døren og tager imod dig eller dine kollegaer. Det er derfor helt afgørende, at dine medarbejdere er dygtige til at kommunikere - både verbalt og med deres kropssprog.

Dialog+ tilbyder jer målrettede forløb som favner jeres behov, både i forhold til målsætninger, virksomhedsstørrelse og medarbejdergruppe.

Vi kan sammen fastsætte indhold og rammer for aktiviteter i jeres virksomhed, eller I kan vælge en af følgende læringspakker:

Viden og inspiration

Varighed: 2-4 timer


INDHOLD

  • Introduktion til service og kundeforventninger
  • Kundeadfærd og mål for kundekontakt
  • Kommunikation med kunden
  • Dit kropssprog i mødet med kunden
  • Klagehåndtering

 

UDBYTTE

  • I kan forvente, at alle medarbejdere får et mere nuanceret syn på service og betydningen af positive serviceoplevelser for jeres kunder.
  • Aktiviteten skaber et gpdt afsæt for videre udvikling af jeres kundeservice, og en fælles ramme for kundekontakt.
  • I får praktisk anvendelige tips til de daglige kundekontakter, som styrker kundens oplevelse af service.

Workshops

Varighed: 1-2 dage


INDHOLD

  • Introduktion til service og kundeforventninger
  • Kundeadfærd og mål for kundekontakt
  • Kunderejser og servicedesign
  • Virksomhedsværdier i kundekontakten
  • Kundeløfte og medarbejderadfærd
  • Kundetilfredshed, målinger og udvikling
  • Kommunikation med kunden (i skrift og tale)
  • Dit kropssprog i mødet med kunden
  • Klagehåndtering
  • Kundeprofiltyper og tilpasning af kommunikation

 

UDBYTTE

  • I kan forvente at få skabt et stabilt fundament til styrkelse af jeres service-setup, og viden og redskaber til at udvikle jeres kundeservice i fremtiden.

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!

Jeg giver tilladelse til at Dialog+ må kontakte mig.
hCaptcha