Skriv en tekst her

Servicetjek af kundedialog

servicetjek, kundedialog

Dine kunder forventer at tale med medarbejdere som har gode serviceevner, og som samtidig er i stand til at forstå årsagen til at de henvender sig. En af de væsentligste kilder til frustration for kunder er desuden, hvis de skal forklare sig til flere medarbejdere.

Den gode serviceoplevelse hænger i høj grad sammen med dine medarbejderes evne til at tale med kunderne. Forudsætnigen for at levere en god kundedialog er f.eks., at dine medarbejdere kan styre samtalen, skabe tryghed for kunden, kommunikere præcist, og tilpasse kommunikationen til kundes behov og profiltype.

Vi har lyttet til tusindvis af kundedialoger, og har stor erfaring i at spotte de positive og mindre positive elementer i dialogen. Vores primære erfaring med analyse af kundedialoger er baseret på kundeservice i flere forskelllige brancher, borgerservice og i IT-Support.

Dialog+ tilbyder analyse og servicetjek af dine medarbejderes kundedialoger. Fordele ved servicetjekket er, at du som leder eller virksomhedsejer får et kvalificeret bud på kvaliteten af kundekontakten. Samtidig bliver dine medarbejdere skarpere på de kommunikative områder hvor de klarer sig rigtig godt, og hvor de med fordel kan blive endnu dygtigere. 



Dialog+ tilbyder en målrettet løsning til dig og din virksomhed, og foreslår en af følgende muligheder:

(1) ANALYSE OG SERVICETJEK VED VIRKSOMHEDSBESØG
Dialog+ kommer på besøg i din virksomhed og foretager medlyt på dine kundevendte medarbejdere, når de gennemfører kundedialoger i telefon. Vi lytter til 5-10 kundedialoger pr. medarbejder, og tidsforbruget er oftest 60-90 minutter pr. medarbejder.

(2) ANALYSE OG SERVICETJEK VED OPTAGEDE SAMTALER
Din virksomhed sender 10-20 optagede samtaler pr. medarbejder, og Dialog+ foretager analyse og servicetjek uden fysisk tilstedeværelse i din virksomhed.

RAPPORTERING AF RESULTATER
Som afslutning på det gennemførte servicetjek sender Dialog+ en overordnet rapport som tydeliggør styrker og udviklingsområder i kundedialogerne. Alle involverede medarbejdere modtager desuden en individuel tilbagemelding på analysen. Vi kommer også meget gerne forbi og præsenterer resultaterne for jer!

Udarbejdelse af rapporter sker gennem vores egen-udviklede IT-platform - performerWIZ

NB. Hvis din virksomhed har mindre end 10 medarbejdere, så fremsender Dialog+ gratis optageudstyr til låns til opgaven. Hvis din virksomhed har flere end 10 medarbejdere, så kan vi henvise til vores samarbejdspartner Recordit, som tilbyder tekniske løsninger til optagelse af kundedialoger.

JA TAK, JEG VIL GERNE KONTAKTES!