Servicetjek af kundedialog

Servicetjek af kundedialog

Dine kunder forventer at tale med medarbejdere som har gode serviceevner, og som samtidig er i stand til at forstå årsagen til at de henvender sig. En af de væsentligste kilder til frustration for kunder er desuden, hvis de skal forklare sig til flere medarbejdere.

Den gode serviceoplevelse, hænger i høj grad sammen med dine medarbejderes evne til at tale med kunderne. Forudsætnigen for at levere en god kundedialog er f.eks., at dine medarbejdere kan styre samtalen, skabe tryghed for kunden, kommunikere præcist, og tilpasse kommunikationen til kundes behov og profiltype.

Dialog+ tilbyder analyse og servicetjek af dine medarbejderes kundedialoger. Fordele ved servicetjekket er, at du som leder eller virksomhedsejer, får et kvalificeret bud på kvaliteten af kundekontakten. Samtidig bliver dine medarbejdere skarpere på de kommunikative områder, hvor de klarer sig rigtig godt, og hvor de med fordel kan blive endnu dygtigere. 

Erfaringerne fra vores analyse af kundedialoger, er sammenfattet i en grundbog om kundedialog og kundekontakt - 'Tak for hjælpen!'

Dialog+ tilbyder en målrettet løsning til dig og din virksomhed, og foreslår en af følgende muligheder:

(1) ANALYSE OG SERVICETJEK VED VIRKSOMHEDSBESØG
Dialog+ kommer på besøg i din virksomhed, og foretager medlyt på dine kundevendte medarbejdere, når de gennemfører kundedialoger i telefon. Vi lytter til 5-10 kundedialoger pr. medarbejder, og tidsforbruget er oftest 60-90 minutter pr. medarbejder.

(2) ANALYSE OG SERVICETJEK VED OPTAGEDE SAMTALER
I sender 10-15 optagede samtaler pr. medarbejder, og Dialog+ foretager analyse og servicetjek uden fysisk tilstedeværelse i din virksomhed.

RAPPORTERING AF RESULTATER
Som afslutning på det gennemførte servicetjek, sender Dialog+ en overordnet statusrapport, som tydeliggør styrker og udviklingsområder i kundedialogerne. Alle involverede medarbejdere modtager desuden en individuel tilbagemelding på analysen. Vi kommer også meget gerne forbi, og præsenterer resultaterne for jer!

Udarbejdelse af rapporter sker gennem vores egen-udviklede IT-platform - performerWIZ.

Vi er eksperter i kundedialog

Vi har lyttet til tusindvis af kundedialoger, og har stor erfaring i at spotte de positive og mindre positive elementer i kundedialoger. Med afsæt i denne viden, gennemfører Dialog+ målrettede og virksomhedstilpassede kursus- og træningsforløb.

Vores primære erfaring med analyse af kundedialoger, er baseret på kundeservice i flere forskelllige brancher, borgerservice og i IT-Support.

Indsigterne fra analyse af kundedialog bruger vi aktivit, til at styrke jeres kundeservice via træning af jeres kundevendte medarbejdere.

 

 

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!

hCaptcha