Om os

Brian Vang

Dialog+

Dialog+ er stiftet og ejet af Brian Vang i 2012. Han er uddannet Cand. mag. i filosofi og psykologi, og har arbejdet med kundeservice som leder og rådgiver i flere årtier. Han har gennemført talrige analyser, rådgivning og kommunikationsuddannelser for virksomheder og offentlige institutioner, for at bidrage til bedre serviceoplevelser for kunder og borgere.

Han har desuden udviklet konceptet til online træningsplatformen 'performerWIZ', og er forfatter til grundbogen i kundedialog og kundekontakt 'Tak for hjælpen!'.

Profil & spidskompetencer

Dialog+ styrker kommunikationen for kunder, borgere eller brugere i alle brancheområder

Dialog+ har massiv erfaring med analyse af kundekontakt, brugerkontakt og borgerkontakt i telefon, e-mails, chat og i personlige henvendelser. Vi har gennemført analyser, kurser og individuel praktisk kommunikationstræning i en lang række virksomheder, kommuner og offentlige institutioner i Danmark.

Vi har lyttet til tusindvis af kundedialoger, og har stor erfaring i at spotte de positive og mindre positive kommunikative elementer i kundekontakten. Med afsæt i denne viden gennemfører vi målrettede og virksomhedstilpassede kursus- og træningsforløb.

Dialog+ anerkender den praktisk dimension i læring, og arbejder målrettet på at skabe både teoretiske og praktiske kompetencer. Vi arbejder ud fra indsigt i Best Practice og tendenser for servicebranchen, og en værdimæssig overbevisning om DNA'et for den gode serviceoplevelse.

Vores målsætning i udførelse af alle opgaver er at levere: 'Forståelige, effektfulde og praktisk anvendelige løsninger'.

 

Vores samarbejdspartnere

Dialog+ stiller høje krav til kvaliteten af løsninger, og har derfor etableret samarbejde med en række samarbejdspartnere med særlige spidskompetencer. Vi samarbejder i udvikling og leverance af ydelser med disse virksomheder:

Samarbejdspartnere

Alle samarbejdspartnere bidrager med viden og erfaringer i forbindelse med udvikling og leverance af ydelser og produkter. Samarbejdspartnere involveres i kundeopgaver for at skabe synergieffekter, og for at skabe ekstra værdi for dig som kunde.

Absolut kommunikation

Anita Olsen

Kurser og praktisk træning i service & kommunikation

Capturi

Capturi

Kundeindsigt via AI & Machine Learning

eXpand

Tommy Langhoff

Strategi og optimering af drift & service

No Limitation

NoLimitation

Udvikling af trænings-platformen performerWIZ

Peopleteam

Peopleteam

Konceptudvikling og leverance af kursusforløb

Serviceforbedring

Serviceforbedring

E-learning
platform

Spitze & Co

Spitze & Co

Knowledge
Management

DIn virksomhed

Dig?

Dine spidskompetencer