Kunder hos Dialog+

Virksomheder

Ørsted Hofor Lyngsoe Systems IT-Relation
Novozymes Krifa GLS if forsikring
Øresundsbroen Scor.dk djøf
BroBizz Scor.dk Topdanmark
Wavin eniig KEA, københavns erhvervsakademi NRGi
Wuxus Unifeeder
Yousee Værdipapircentralen EBAS Alinea Egmont
Gyldendal Bogklub Dyrenes Beskyttelse

Kommuner & offentlige institutioner

Ishøj Kommune Borgerservice Innovationsfonden Beskæftigelsesministeriet
Odense Kommune Faaborg-Midtfyn Kommune Rudersdal Kommune
Thisted Kommune Innovationsfonden Statens-IT Struer Kommune
Roskilde Kommune Københavns Universitet Arbejdstilsynet Region Sjælland

Det mener vores kunder

'Brian havde forstået vores behov til fulde - og det kunne mærkes. Der blev givet konkrete, brugbare dialogværktøjer, og en hel masse relevante pointer i forhold til kundefokus.

Derudover en behagelig, nede-på-jorden og engageret oplægsholder'. 
Thanya Bryndum Hoff-Lund, HR Manager & Executive Assistant

'Odense Kommune har i opbygningen af et kontaktcenter, der skal virke som én telefonisk indgang til hele Odense Kommune, brugt Dialog+ med stor succes.

Det Brian Vang kan, er at gøre udvikling af kommunikative kompetencer til noget meget konkret og handlingsorienteret. Han har bibragt en fælles værktøjskasse og et fælles ståsted til at udvikle servicemål og performancekrav op omkring. Medarbejderne har sågar spurgt 'kommer Brian Vang ikke snart igen?' På 'bundlinien' har vi fået større borgertilfredshed og øget trivsel i afdelingen'. 
Steffen Holbech, Borgerservicechef

'Det Kongelige Teater har været meget glade for samarbejdet med Brian Vang og Dialog+. Brian Vang har i forbindelse med effektivisering og professionalisering af vores kundekontaktpunkter, hjulpet os med at udnytte vores data og dermed blive helt skarpe på, hvor indsatsen skulle være.

Vi har været på en spændende rejse med Dialog+, både i forhold til at klarlægge indsatsområder, men også i eksekvering via workshops og involvering af medarbejdere. Dialog+ er en professionel og analytisk stærk sparringspartner, som fokuserer på at skabe værdi'. 
Dorte Kryger, marketingchef

'Dialog+ har med salgs- og kommunikationstræning bidraget målbart til øget salg og bedre kundedialoger på Øresundbroen. Medarbejderne har igennem inspirerende kurser fået nogle meget konkrete og brugbare redskaber, som de dagligt anvender i de telefoniske henvendelser fra vores kunder.

Forløbet med Dialog+ har været yderst professionelt, og Brian Vang har styret os sikkert igennem hele processen. Brian Vang har udover den konkrete opgave, bidraget med rådgivning, anbefalinger og praktiske råd til det fremadrettede arbejde med vores kundedialoger og intern optimering'. 
Iben Sparsø, kundecenterchef

'Dialog+ har lavet kommunikationstræning for alle vore kundevendte medarbejdere, samt et særligt forløb for medarbejdere, som skal træne og give feedback til andre medarbejdere i kommunikation.

Vi er meget tilfredse med samarbejdet, og vi har fået stort udbytte af kurserne. Det kendetegner Brian Vang, at han forbereder sig meget grundigt, og at han har en virkelig god evne til at forstå vores virksomhed og udfordringer, og dermed tilrettelægge kurser der præcist rammer vores behov'.
Lenette Skamris, afdelingschef

'Hos Naturgas Fyn har vi opbygget et af landets bedste kontaktcentre. Vi har arbejdet tæt sammen med Dialog+ for at blive super skarpe på vores kommunikation. Det har været af afgørende betydning, at vi har kunnet arbejde med kommunikation på en struktureret og dynamisk måde, hvor der er en positiv tilgang til læring og feedback. 

Dialog+ er meget professionelle, og kender udfordringerne i et kontaktcenter. Det har resulteret i højere effektivitet, stor medarbejdertilfredshed og høj kundetilfredshed. Vi har desuden fået gode værktøjer til vores målstyring'. 
Helle Winberg, afdelingschef

'Virksom Dialog i Odense Kommune, har etableret èn indgang for borgeren til Ældre og Handicapforvaltningen, hvor mødet med borgeren er i fokus. Vi arbejder bevidst med, og uddanner vores medarbejdere i kommunikation og i mødet med borgeren. I den forbindelse har vi samarbejdet med Dialog +.

Vi har haft et stort udbytte af samarbejdet med Dialog+, og arbejder kontinuerligt med de redskaber og værktøjer vi har fået med os fra Dialog+'. 
Kenneth Wiberg, leder

'Vi havde i Skabelondesign et ønske om at forbedre vores daglige dialoger med vores kunder, både i telefonen og i e-mails. Dialog+ har givet os rigtig fin inspiration til optimering af kundedialogen, og ikke mindst indsigt i de meget vigtige årsager, til at skabe positive serviceoplevelser.

Vores medarbejdere har i forlængelse af den afholdte workshop med Dialog+, fået nogle praktiske redskaber at arbejde med samt et fælles sprog omkring kundedialog. Det giver os et godt udgangspunkt i vores fremadrettede arbejde med at sikre fortsat gode kundeoplevelser. 
Morten Hald Mortensen, produktionschef