Virtuelt kursus i
telefonisk service
Følg Dialog+ på LinkedIn

Lær god kundeservice fra hjemmekontoret

Har I travlt i hverdagen, og har I svært ved at samle jer på samme lokation til kursusaktiviteter?

Dialog+ tilbyder virtuelle kommunikationskurser i telefonisk service. Det betyder, at jeres medarbejdere kan deltage på kurset fra f.eks. hjemmearbejdspladsen, kontoret, hotellet, eller hvor det passer jer bedst. Det kræver kun en computer og en internetforbindelse.

Det virtuelle kursus er målrettet medarbejdere med kontakt til kunder, borgere eller IT-brugere

Kursusdagen gennemføres på 5 timer og indeholder disse teamer:

  • Kort teoretisk indledning om kunder og kundeadfærd
  • Effektiv spørgeteknik og afklaring af henvendelsesårsager
  • Effektiv samtalestyring i kundedialogen
  • Præcis kommunikation som forhindrer misforståelser
  • Samtaleteknikker som styrker serviceoplevelsen positivt
  • Dialog med forskellige profiltyper i telefonen
  • Effektiv håndtering af utilfredse kunder

Kurset er en kombination af teori og praktiske øvelser. I kan derfor forvente at blive udfordret både alene, i det virtuelle plenum, og i mindre virtuelle grupper. Hvis I har specifikke behov og udfordringer, kan indholdet tilpasses til jeres virksomhed.

Deltagerantallet kan være fra 2-100 medarbejdere, men vi anbefaler holdstørrelser på 8-12 deltagere for at sikre involvering og mulighed for dialog.

Praktik

  • Kursusdag og tidspunkt tilpasses jeres behov
  • Det virtuelle kursus gennemføres enten via Microsoft Teams eller Zoom (som kan anvendes omkostningsfrit for jer)
  • Der gennemføres virtuelt testmøde og intruduktion til kursusdagen for alle deltagere inden kurset
  • Kursusmaterialet sendes til alle deltagere inden kurset
  • Kurset kan fungere som basis for efterfølgende individuel praktisk træning i telefonisk service

DET LYDER SPÆNDENDE - KONTAKT MIG STRAKS!