Tak for hjælpen!

‘TAK FOR HJÆLPEN’, er den respons, som kunden giver dig, når kunden har fået god hjælp, og når kunden føler sig godt behandlet.

Denne bog er en praktisk håndbog til dig, som arbejder med service. Bogen giver dig konkrete råd og anvisning på, hvordan du skaber gode kundedialoger og kundekontakt, uanset om du arbejder med kunder eller borgere.

Bogen er relevant for dig som f.eks. arbejder i et kundecenter, i borgerservice, er ejendomsmægler, kørende tekniker, IT-supporter, eller blot møder kunder i andre sammenhænge.

Brian Vang, som er forfatter til denne bog, har lyttet til tusindvis af kundedialoger i både den private og offentlige sektor. Han deler i bogen sine erfaringer i forhold til hvad der skaber henholdsvis gode og knapt så gode kundedialoger.

Bestil 'TAK FOR HJÆLPEN!' til hele afdelingen

Gælder ved køb af mere end 10 bøger!

Bestil med 25% rabat

Introduktion til Tak for hjælpen!