Tak for hjælpen!

‘TAK FOR HJÆLPEN’, er den respons, som kunden giver dig, når kunden har fået god hjælp, og når kunden føler sig godt behandlet.

Denne bog er en praktisk håndbog til dig, som arbejder med service. Bogen giver dig konkrete råd og anvisning på, hvordan du skaber gode kundedialoger og kundekontakt, uanset om du arbejder med kunder eller borgere.

Bogen er relevant for dig som f.eks. arbejder i et kundecenter, i borgerservice, er ejendomsmægler, kørende tekniker, IT-supporter, eller blot møder kunder i andre sammenhænge.

Brian Vang, som er forfatter til denne bog, har lyttet til tusindvis af kundedialoger i både den private og offentlige sektor. Han deler i bogen sine erfaringer i forhold til hvad der skaber henholdsvis gode og knapt så gode kundedialoger.

Bestil 'Tak for hjælpen!

Bestil 'TAK FOR HJÆLPEN!' til hele afdelingen

Gælder ved køb af mere end 10 bøger!

Bestil med 25% rabat

Anmeldelser

'Jeg har set mange rammeværktøjer til kommunikation forsøge at skabe en skarp rød tråd i Call flowet, men det din bog kommer med er til dags dato det mest dybdegående, nørdede og perfektionistiske på den virkelig fede måde'.

​* * * * * 
Dan L

'Kort og godt, så er Tak for hjælpen! den bedste bog jeg nogensinde har læst om kundedialog og kundekontakt. Måden den er formidlet på, gør at jeg kan bruge de mange praktiske råd med det samme i mit daglige arbejde. Jeg kan mærke at mine kundesamtaler er blevet langt bedre, så det må jo være bevis for at teknikkerne i bogen faktisk virker!'

​* * * * * 
Jens M

'Tak for hjælpen! var en skøn og letlæselig bog om kundedialog og kundekontakt. Jeg kan klart anbefale den både til dig som arbejder med kunderservice i hverdagen men også til alle andre, da den indeholder mange brugbare tips om kropssprog, stemmeføring m.m.'
* * * * *
Ellen D

'En meget relevant bog for alle, der beskæftiger sig med kundesamtaler - både som medarbejderen, der taler med kunder og coachen/underviseren, der skal hjælpe medarbejderen. Bogen er skrevet konkret og meget jordnært, så stoffet er nemt at overføre til dagligdagen med kunder. En klar anbefaling herfra'.

* * * * *
Peter M

Introduktion til Tak for hjælpen!