Den gode serviceoplevelse er grundlaget for succes for jeres virksomhed, og er helt afgørende for om kunden anbefaler jer, og om kunden kontakter jer igen.
På 2 kursusdage sætter vi luppen på kundeservice, og på konsekvenserne af både dårlig og fantastisk kundeservice. I får også praktisk anvendelige redskaber til at levere bedre service, som I kan anvende umiddelbart efter kurset.
Kurset er relevant for alle medarbejdere, ledere og chefer, som ønsker at styrke virksomhedens konkurrenceevne gennem bedre service.
KURSUSINDHOLD
Mangler I viden om service?
Hvad er det egentlig kunderne vil have? I får indsigt ikundeadfærdog kundeforventninger, så I bedre kan tilpasse jeres virksomhed til kundernes behov. I bliver også introduceret tilNet Promotor Score, som redskab til kundefeedback.
Optimering af kundeoplevelsen
I får letforståelige og effektive redskaber til at styrke og udvikle jeres kunders serviceoplevelse. I kommer til at arbejde medkundefokus, servicedesign, touchpoints og kunderejser.
Kundevenlig kommunikation
I får praktisk anvendeligekommunikationsredskabertil at kommunikere kundevenligt - i telefon, i det direkte kundemøde og via @. Er kunderne utilfredse ser vi også på kundevenlig klagehåndtering.
Du er f.eks. selvstændig, håndværker, butiksansat, behandler, ejendomsmægler, receptionist, tekniker eller leder i en virksomhed. Alle brancher som er i kontakt med kunder er relevante for deltagelse på kurset.