Dine behov
- Din virksomheds kundeservice afdeling har en størrelse og et medarbejderantal, som ikke kan bære omkostningerne til en fuldtids kundeservicechef stilling.
- Din nuværende kundeservicechef er på orlov, sygemeldt eller igang med andre projekter.
- Du har brug for at få skabt et solidt fundament for din kundeservice funktion, som I selv kan bygge videre på.
Vi tilbyder
Dialog+ tilbyder interim kundeservicechef tilpasset dine behov. Arbejdsopgaverne og tidsforbruget fastlægger vi i samarbejde, og kan være fra få timer om ugen til fuldtid over en periode som du definerer.
Vi kan assistere med en lang række ydelser, f.eks.:
- Udarbejdelse af strategi og handlingsplan for din virksomheds kundeservice
- Intern positionering og rodfæstelse af kundeservice funktionen
- Tilpasning af bemanding i forhold til workflow og ønsket Service Level
- Implementering af KPI setup og rapportering til driftstyring og medarbejderudvikling
- Implementering af kundetilfredshedsmålinger
- Implementering af tekniske støtteredskaber til optimering af kundeservice
- Implementering af setup for kontinuerlig kompetenceudvikling
- Optimering af kundedialogen i telefon, e-mails, sociale medier og i face-to-face kundekontakt
- Optimering af salg i forskellige Touchpoints
- Daglig ledelse
Kontakt Brian Vang og aftal møde, så vi sammen kan finde en løsning som matcher dit behov!
Telefon: +45 6130 7817 eller vang@dialogplus.dk