kvalitetsløft, udvikling, kundeservice kurser, kundeservice træning, telefonkursus
VARIGT
KVALITETSLØFT
Følg Dialog+ på LinkedIn

Lær hvordan du skaber et varigt kvalitetsløft i din kundeservice

Ønsker din virksomhed selv at varetage den fremadrettede kompetenceudvikling og forbedring af serviceniveauet, så sammensætter Dialog+ et skræddersyet forløb til jer.

Forløbet indeholder et målrettet mix af læringsmetoder og kursusaktiviteter, og Dialog+ sikrer at dine nøglemedarbejdere opnår de rette kompetencer, til at skabe kompetenceudvikling og resultater.

Dialog+ indleder med en gennemgang og vurdering af jeres nuværende setup for kommunikativ kompetenceudvikling. På den baggrund, kommer vi med konkrete anbefalinger til nyt setup, og sammensætter et skræddersyet forløb til virksomheden.

Vi sikrer, at alle har en ensartet begrebsmæssig forståelsesramme, så alle i virksomheden taler 'samme sprog' om kommmunikation og kundeservice. Samtidig giver vi både medarbejdere, ledere og interne trænere de redskaber som fungerer som løftestang for udvikling.

 

JA TAK, JEG VIL GERNE KONTAKTES!