TELEFON-
TRÆNING
Følg Dialog+ på LinkedIn

Telefontræning

Langt de fleste kunder foretrækker telefonen som den primære kontakt til virksomheder. Det er derfor afgørende, at kundevendte medarbejdere kan kommunikere kundeorienteret, og at kunden oplever god service i telefonen.

Undersøgelser viser faktisk, at kundernes primære forventninger ved telefonisk kontakt er:

  • At tale med en medarbejder som forstår problemet og kan løse det
  • At medarbejderen har gode service evner

For at imødekomme kundernes forventninger, træner vi jeres medarbejdere i kommunikative teknikker til at afklare problemet, og at kunderne oplever medarbejderne som servicemindede.

Vi lytter gerne med på medarbejdernes egne kundesamtaler, for at gøre undervisningen nærværende og realistisk. For at sikre at teorien fra kursuslokalet forankres som praktisk adfærd i hverdagen, afslutter vi forløbet med praktisk træning af alle medarbejdere.

De kommunikative teknikker som dine medarbejdere lærer i forbindelse med kursus og telefontræning, styrker resultaterne på kundetilfredshed, straksafklaring og effektivitet.

Hvis jeres virksomhed har specifikke ønsker til kundekontakten, så udvikler og tilpasser vi telefontræningen til jeres behov. Det kan f.eks. handle om branding, kundefastholdelse, salg eller centrale virksomhedsværdier, som I ønsker skal afspejles i kundedialogerne.

Kontakt os i dag for en dialog om hvordan I kommer i gang med telefontræning!

JA TAK, JEG VIL GERNE KONTAKTES