Servicetjek af virksomhedens kundeservice niveau

Har din virksomhed brug for at få tjekket kvaliteten af jeres kundeservice?

Udviklingen af kundeservicefunktionen sættes ofte på stand by, når hverdagens travlhed tager over. Det er derfor en rigtig god idé, at få set forretningen igennem med friske øjne.

Dialog+ foretager analyse af virksomhedens kundeservicefunktion, og præsenterer efterfølgende konkrete optimeringsområder for jeres kundeservice. Vi stiller skarpt på jeres kundefokus, niveauet i kundedialogerne i de primære touchpoints, ledelse af kundecentret, og setup for samarbejde og vidensdeling i virksomheden.

Vi gennemgår desuden jeres KPI setup til driftstyring, kontrol af tilgængelighed og kompetenceudvikling.

Vi har en pragmatisk og handlingsorienteret tilgang til jeres kundecenter, og lægger stor vægt på at skabe forandring, og at præsentere jer for 'forståelige, effektfulde og praktiske anvendelige løsninger'.

Kundecase - Det Kongelige Teaters billetcenter

 
 
 

'Det Kongelige Teater har været meget glade for samarbejdet med Brian Vang og Dialog+. Brian Vang har i forbindelse med effektivisering og professionalisering af vores kundekontaktpunkter, hjulpet os med at udnytte vores data og dermed blive helt skarpe på, hvor indsatsen skulle være.

Vi har været på en spændende rejse med Dialog+, både i forhold til at klarlægge indsatsområder, men også i eksekvering via workshops og involvering af medarbejdere. Dialog+ er en professionel og analytisk stærk sparringspartner, som fokuserer på at skabe værdi'. 
Dorte Kryger, marketingchef