Åbent servicekursus, dialogplus
Lær hvordan du får gladere kunder, som køber mere, og anbefaler dig til andre!

Tilmeld dig hér

Den gode serviceoplevelse er grundlaget for succes for jeres virksomhed, og er helt afgørende for om kunden anbefaler jer, og om kunden kontakter jer igen.

På 2 kursusdage sætter vi luppen på kundeservice, og på konsekvenserne af både dårlig og fantastisk kundeservice. I får også praktisk anvendelige redskaber til at levere bedre service, som I kan anvende umiddelbart efter kurset.

Kurset er relevant for alle medarbejdere, ledere og chefer, som ønsker at styrke virksomhedens konkurrenceevne gennem bedre service.

KURSUSINDHOLD

Mangler I viden om service?

Hvad er det egentlig kunderne vil have? I får indsigt i kundeadfærd og kundeforventninger, så I bedre kan tilpasse jeres virksomhed til kundernes behov. I bliver også introduceret til Net Promotor Score, som redskab til kundefeedback.
 

Optimering af kundeoplevelsen

I får letforståelige og effektive redskaber til at styrke og udvikle jeres kunders serviceoplevelse. I kommer til at arbejde med kundefokus, servicedesign, touchpoints og kunderejser.

Kundevenlig kommunikation

I får praktisk anvendelige kommunikationsredskaber til at kommunikere kundevenligt - i telefon, i det direkte kundemøde og via @. Er kunderne utilfredse ser vi også på kundevenlig klagehåndtering.

Du er f.eks. selvstændig, håndværker, butiksansat, behandler, ejendomsmægler, receptionist, tekniker eller leder i en virksomhed. Alle brancher som er i kontakt med kunder er relevante for deltagelse på kurset.

2 dages servicekursus

TILMELD DIG HÈR