performerwiz, øresundsbroens kundecenter, dialog+, dialogplus, kundeservice

Case: Øresundsbroens kundecenter

I Øresundsbroens kundecenter anvendes performerWIZ til evaluering og træning af 38 kundevendte medarbejdere.
Træningen gennemføres regelmæssigt af kundecenterchef Iben Sparsø og Teamleder Sofie Richt, som begge har oplevet, at PerformerWIZ har gjort kompetenceudviklingen mere systematisk og effektiv.

For Ibens Sparsø var det især vigtigt, at indkøbe et system som er nemt, intuitivt og umiddelbart anvendeligt, og hér har performerWIZ levet fuldt op til forventningerne: 'Det har været rigtig nemt at komme i gang og lære systemet at kende. Metodikken og opbygningen af performerWIZ er logisk og lige til at gå til. Tidligere har vi haft historik på papir og i Excel ark, og det er utroligt rart nu at have al data samlet ét sted, og at vi kan følge udviklingen af resultater over tid'.

Gevinster i hverdagen

  • 'Medarbejderne er blevet mere opmærksomme på kvaliteten i kundedialogerne. 
  • 'Det er nemt at forberede sig til næste træningssession, fordi vi hurtigt kan se resultater og kommentarer fra tidligere træningsrapporter'.
  • 'Det er rart at vi kun skal medbringe vores iPads, når vi skal træne og evaluere vores medarbejderes performance'.
  • 'Det er vigtigt for os, at vi ikke skal bruge tiden på administration, så det er en stor hjælp at vi kan sende en træningsrapport til medarbejderne med ét tastetryk'.
  • 'Det er nemt at komme i gang, og performerWIZ har små gode indbyggede videosekvenser, som forklarer om systemets funktioner og rapportmuligheder'.
  • 'Det er let at foretage ændringer og tilføje nye medarbejdere, og den indbyggede hjælpefunktion gør, at det er utroligt nemt at oprette nye interaktionsskemaer'.
  • 'Der er god og hurtig support hos performerWIZ'.

Kundecenterchef Iben Sparsø og teamleder Sofie Richt står til rådighed, og vil gerne dele deres erfaringer med performerWIZ. (Ring 6130 7817 for kontaktoplysninger).

JA TAK, TIL EN GRATIS DEMONSTRATION !