Optagede samtaler, analyse, workshop
OPTAGEDE
SAMTALER
Følg Dialog+ på LinkedIn

Workshops med optagede samtaler

Optagede samtaler giver et fantastisk afsæt til at forbedre din virksomheds kundesamtaler og kundeservice. Medarbejderne får værdifuld selvindsigt om egen kommunikation, og virksomheden får indsigt i kundernes, behov, ønsker og tilfredshedsgrad.

Dialog+ faciliterer workshops, hvor vi anvender jeres egne optagede kundesamtaler til at styrke medarbejdernes kundedialog, og herved også kundeoplevelsen. Vi er eksperter i kundedialog, og kan identificere de kommunikative elementer, som enten styrker eller forringer kundedialogen. 

I redskabskassen har vi jeres kundesamtaler, teoretisk viden, praktisk erfaring med analyse af tusindvis kundedialoger, og vores analyseredskab performerWIZ, som vi anvender når vi sammen gennemfører workshops. 

Workshoppen henvender sig primært til kundeservice, borgerservice og IT-support. 

Hvis din virksomhed har brug for en teknisk løsning til optagelse af samtaler, så kan vi anbefale vores samarbejdspartner Recordit.

 

JA TAK, JEG VIL GERNE KONTAKTES!