KONFLIKTER OG VANSKELIGE
KUNDE- ELLER BORGERSAMTALER
Følg Dialog+ på LinkedIn

Den vanskelige samtale

Konflikter med kunder eller borgere
Når uenighed og konflikter opstår, reagerer vi ofte umiddelbart og følelsesmæssigt på konfliktsituationen. Det kan derfor være vanskeligt at bevare overblikket, og undgå at konflikten udvikler sig. Hvis du i dit daglige arbejde møder konflikter med kunder eller borgere, er det vigtigt at have konkrete redskaber til konflikthåndtering.

Redskaberne hjælper dig til at nedtrappe konflikter, så du i højere grad kan opnå en ligeværdig dialog, og herved gøre kunder eller borgere tilfredse. En bedre evne til at håndtere de vanskelige samtaler, gør dig samtidig mere mentalt robust og modstandsdygtig mod stress.


Dialog+ tilbyder kurser og praktisk træning i konflikthåndtering og assertiv kommunikation. Vores mission er, at give dine medarbejdere redskaber til ligeværdig dialog og evnen til at nedtrappe konflikter. Vores kurser indeholder teori og praktiske øvelser, og har fokus på både dialog og kropssprog i konfliktsituationen. 

JA TAK, JEG VIL GERNE KONTAKTES