Interim kundeservicechef, interim
INTERIM
KUNDESERVICECHEF

Dine behov

  1. Din virksomheds kundeservice afdeling har en størrelse og et medarbejderantal, som ikke kan bære omkostningerne til en fuldtids kundeservicechef stilling.
  2. Din nuværende kundeservicechef er på orlov, sygemeldt eller igang med andre projekter.
  3. Du har brug for at få skabt et solidt fundament for din kundeservice funktion, som I selv kan bygge videre på.

Vi tilbyder

Dialog+ tilbyder interim kundeservicechef tilpasset dine behov. Arbejdsopgaverne og tidsforbruget fastlægger vi i samarbejde, og kan være fra få timer om ugen til fuldtid over en periode som du definerer.

Vi kan assistere med en lang række ydelser, f.eks.:

  • Udarbejdelse af strategi og handlingsplan for din virksomheds kundeservice
  • Intern positionering og rodfæstelse af kundeservice funktionen
  • Tilpasning af bemanding i forhold til workflow og ønsket Service Level
  • Implementering af KPI setup og rapportering til driftstyring og medarbejderudvikling
  • Implementering af kundetilfredshedsmålinger
  • Implementering af tekniske støtteredskaber til optimering af kundeservice
  • Implementering af setup for kontinuerlig kompetenceudvikling
  • Optimering af kundedialogen i telefon, e-mails, sociale medier og i face-to-face kundekontakt
  • Optimering af salg i forskellige Touchpoints
  • Daglig ledelse


Kontakt Brian Vang og aftal møde, så vi sammen kan finde en løsning som matcher dit behov!
Telefon: +45 6130 7817 eller
vang@dialogplus.dk 

JA TAK, JEG VIL GERNE KONTAKTES!