Kundeservice kurser, kundeservice træning, kropssprog
FACE-TO-FACE
TRÆNING
Følg Dialog+ på LinkedIn

Face-to-face kundekontakt

At stå ansigt til ansigt med kunden, stiller store krav til medarbejdernes kommunikative formåen.

De medarbejdergrupper som har direkte face-to-face kundekontakt er f.eks. håndværkere, chauffører, kørende teknikere,  onsite it-supportere, borgerservice medarbejdere og ansatte i detailbrancen.

I den direkte face-to-face kundekontakt, er det af afgørende betydning, at medarbejderne kan anvende deres kropssprog til at understøtte de ord, der kommer ud af munden på dem.

Ved indsigt i kropsprogets betydning for kommunikation og god service, opnår dine medarbejdere langt bedre forudsætninger for at skabe positive serviceoplevelser i mødet med kunden.

Et åbent og imødekommende kropssprog, er forudsætningen for god service i den direkte
face-to-face kundekontakt.

 

JA TAK, JEG VIL GERNE KONTAKTES