Skab gnister!

At skabe gnister i kunde- eller borgerkontakten er ikke Rocket Science. Det kræver kun lidt viden og praktiske anvendelige redskaber, og så selvfølgelig at du træner og øver dig i hverdagen.

Positive serviceoplevelser er til gavn for alle. Du kan med din adfærd og kommunikation, bidrage til gode relationer og gladere kunder eller borgere. Læs vores 10 tips til hvordan du skaber gnister!

FÅ 10 TIPS TIL HVORDAN DU SKABER GNISTER I DIN KONTAKT MED KUNDER ELLER BORGERE!

  1. Vær nærværende
  2. Skab øjenkontakt
  3. Vær smilende
  4. Forstå hvad kunden vil
  5. Vær positiv
  6. Vær anerkendende
  7. Skab tryghed
  8. Vær præcis og entydig
  9. Skab en god afslutning
  10. Tænk over kunderejsen

BESTIL DIN E-BOG

Ved bestilling af E-bog, giver du samtidig tilladelse til at Dialog+ må kontakte dig, enten via e-mail eller telefon.